הנרצח הרביעי בפיגוע בירושלים: יובל דורון קסטלמן הי"ד

בנצי לייזרוביץ No Comments on הנרצח הרביעי בפיגוע בירושלים: יובל דורון קסטלמן הי"ד
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עלה לארבעה מספר הנרצחים בפיגוע הירי אמש בירושלים: שמו של הנרצח הנוסף הוא יובל דורון קסטלמן הי"ד, בן 38 ממבשרת ציון, שהיה מעורב בנטרול שני המחבלים ונורה בשוגג על ידי שני חיילי צה"ל, שסייעו אף הם בניטרול המרצחים.

בתיעוד שפורסם נראה קסטלמן יורה לעבר אחד המחבלים ומיד לאחר מכן נשכב על הכביש עם ידיים מורמות ומסמן ללוחמים שלא יירו בו. הלוחמים שזיהו אותו בשוגג כמחבל נוסף ירו לעברו ופצעו אותו באורח אנוש. מאוחר יותר בבית החולים כאמור, הוא נפטר מפצעיו.

קסטלמן, היה עו"ד בנציבות שירות המדינה, ששירת בעברו בכוחות הביטחון והיה בדרכו למקום עבודתו בקרית הממשלה.

משפחתו של יובל מספרת עליו: "יובל הבחין באירוע מצדו השני של הכביש בשעה שנסע לעבודה בקרית הממשלה. יובל עצר את רכבו בכדי לנטרל את המחבלים. השאיר אחריו משפחה וחברים. היום 1.12 יום ההולדת שלו (עברי ולועזי ביחד). שירת בעברו בכוחות הבטחון, תמיד היה גיבור והראשון לזנק להציל חיים, וכך עשה גם הפעם".

בתוך כך, במרכז הרפואי הדסה עדכנו הבוקר, כי בהדסה עין כרם מאושפזים שלושת הפצועים מהפיגוע שארע אתמול בירושלים. שניים מהם, בת 22 ובן 52, אשר הובאו במצב בינוני, עברו אתמול ניתוחים על ידי צוותי כירורגיה ואורתופדיה על מנת לטפל בפגיעות הירי. הנער בן ה-17 אשר הובא במצב קל, מטופל בפגיעות רסיסים ברגליו במחלקה האורתופדית.



0 תגובות